top of page

[活動宣傳]"不止一盞燈"工作坊

想為房間加點氣氛?還是為書枱加點照明?仲想在客廳加一盞吊燈?三個願望,點實現?

okapi studio的木製「神燈」適合善變又貪心的你!只要跟着完成基本的木片上色和組裝工序,你就得到「三盞燈」--每次做幾個簡單的步驟,就能夠自由切換成座枱燈、床頭燈和吊燈~仲可以親自染上喜歡的顏色、繪上心儀的圖案!

每個燈座用鐳射切割薄木片拼砌而成,燈膽則採用烏絲燈泡。每盞燈附有開關制,以及其餘兩組燈的零件。做一盞燈,可以當三盞燈咁用,真盞!

日期:2017年2月25日(六) 時間:14:00 - 17:00 地點:Trial and Error Lab HK - 佐敦吳松街191號1樓A室 價錢:$580(二人同行$980) 名額:8人(最少6人開班) 報名:https://goo.gl/CKXgBO 查詢:6128 0917

*文字轉載自 Trial and Error Lab HK

Featured Posts
Recent Posts
bottom of page